انجمن صنفی کارفرمایی

نشست مشترک انجمن های صنفی مهندسان عضو نظام مهندسی استان با بازرسین محترم سازمان


دوشنبه 31 خرداد 1395


نشست مشترک اعضای هیات مدیره های انجمن مهندسان مشاور طراح و ناظر و انجمن مهندسان معماری استان خوزستان با بازرسین محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان .
این جلسه در تاریخ 30 / 3 / 95 در محل سالن جلسات سازمان برگذار گردید و در این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند .
در ابتدای جلسه ، اقای مهندس شاه مرادی بازرس محترم سازمان با بیان مواضع و دیدگاه های خود جایگاه بازرسی در سازمان را بیان نمود و از حضور انجمن های صنفی و تخصصی در بدنه سازمان استقبال نمود . 
ایشان تصریح کردند که هر حرکتی در سازمان می بایست منطبق بر قانون باشد  .
روسا و اعضای انجمن ها نیز اذعان داشتند که این انجمن ها برای حمایت اعضا تشکیل شده و با توجه به اینکه هر یک در زمینه و رشته ای تخصص دارند می توانند خدمات کارشناسی خود را به هیات مدیره محترم سازمان ارائه نمایند و آمادگی خود را برای انجام این امر اعلام داشتند .
ضمنا همه حاضرین بر حرکت بر مسیر قانون تاکید داشتند و درخواست نمودند که از هرگونه اقدام کارشناسی نشده ، احساسی و شتابزده خودداری شود و جوانب هر کاری قبل از انجام سنجیده شود .
از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه اشاره به موضوع خدمات مهندسی در سازمان بود که اخیرا با چالش هایی همراه بوده است . حاضرین به بیان مشکلات موجود در سیستم طراحی و نظارت و ارجاع مناسب کار پرداختند و مشکلات مربوط به هر بخش را آسیب شناسی نمودند و در نهایت بر تنظیم آیین نامه و شیوه نامه های مربوط که قبلا هم توسط این انجمن ها تهیه و ارائه شده و اجرای صحیح آن اصرار نمودند .
در اواخر جلسه نیز جناب دکتر لاری از اعضای محترم هیات رییسه به جمع جلسه پیوستند و با استماع نظر حاضرین در خصوص نظام تعرفه بندی و ارتقای سطح کیفی خدمات مهندسی ، فرمودند که در این زمینه تلاش میکنیم بر محور قانون عمل کرده و از هر گونه اقدامی که باعث ایجاد نفاق و تفرفه بین اعضا سازمان گردد دوری کنیم .
در نهایت مقرر شد مجموع مباحث فوق در جلسه هیات مدیره امشب مطرح گردد و خواست انجمن ها و اعضای ایشان که همان رعایت قانون و تصمیم گیری و عمل بر مبنای قانون است به اطلاع اعضای محترم هیات مدیره سازمان رسانده شود

















نظر جدید:
(نظر ارسالی پس از تایید شدن توسط مدیر، قابل نمایش می‌شود.)

کلیه حقوق سایت برای انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر خوزستان محفوظ می باشد.