انجمن صنفی کارفرمایی

طرح اصلاح قانون نظام مهندسی این هفته به صحن علنی مجلس می‌رود


دوشنبه 6 بهمن 1393


طرح اصلاح مواردی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که یک فوریت آن در جلسه علنی مورخ 28 مهر ماه سال 1392 به تصویب رسیده بود، در روز سه‌شنبه مورخ 7 بهمن‌ماه سال‌جاری به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌رود.

 

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی و به نقل از واحد مرکزی خبر ، عبدالکریم حسین‌زاده نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با اعلام این خبر گفت : طرح اصلاح قانون نظام مهندسی که در کمیسیون عمران مجلس مورد تجزیه، تحلیل و تصویب قرار گرفت، اکنون برای بررسی نهایی به صحن علنی می‌رود.


حسین‌زاده در ادامه اضافه کرد: کمیسیون عمران متشکل از شش کمیته است که یکی از این کمیته‌ها مربوط به بررسی مسائل قانونی است.


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان برای اصلاح قانون پیشنهاداتی داشت، گفت: براساس قانون موجود و پیشنهادات نظام مهندسی و متخصصان امر، بررسی‌های لازم در کارگروه مربوطه صورت گرفت و در نهایت طرح پیشنهادی کمیسیون عمران به صحن علنی مجلس وارد شد.

حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طرح های مورد بررسی به ترتیب در دستور کار مجلس قرار دارند و طرح اصلاح قانون در نوبت هشتم است، این احتمال وجود دارد که بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در صحن علنی به هفته‌های آتی موکول شود.




نظر جدید:
(نظر ارسالی پس از تایید شدن توسط مدیر، قابل نمایش می‌شود.)

کلیه حقوق سایت برای انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر خوزستان محفوظ می باشد.