انجمن صنفی کارفرمایی

نقش تاثیرگذار نظام مهندسی خوزستان در صدور خدمات مهندسی


سه شنبه 27 آبان 1393


نقش تاثیرگذار نظام مهندسی خوزستان در صدور خدمات مهندسی

 


سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با عضویت بیش از ۱۳ هزار عضو در رشته های هفتگانه ساختمان، نقش تأثیرگذاری در توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

 به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن اعلام متن فوق تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰۰ نفر از مهندسان عضو دارای پروانه اشتغال بکار هستند که می توانند در صدور خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه و معرفی توانمندی های تخصصی استان خوزستان، یاری گر اقتصاد خوزستان باشند.

فرخ حاج شیخ الاسلامی خاطر نشان ساخت: کشور عراق بعنوان یکی از کشورهایی که در حال حاضر بیشترین نیاز به متخصصین را دارد یکی از کشورهای هدف ما در معرفی مهندسان با تجربه و متخصص محسوب می شود که بزودی رایزنی با سر کنسولگری عراق در خوزستان را آغاز خواهیم کرد.

شیخ الاسلامی در پایان با اشاره به عضویت سازمان نظام مهندسی در کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور عراق گفت: امیدواریم با همکاری اعضای این کارگروه، بگونه شایسته ای از حضور مهندسان ساختمان در پروژه های عمرانی کشور عراق استفاده شود.
اين انجمن ضمن اعلام حمايت از صدور خدمات مهندسي به كشور هاي همسايه آمادگي خود را جهت همكاري لازم با سازمان نظام مهندسي استان خوزستان اعلام مي دارد.



نظر جدید:
(نظر ارسالی پس از تایید شدن توسط مدیر، قابل نمایش می‌شود.)

کلیه حقوق سایت برای انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر خوزستان محفوظ می باشد.