انجمن صنفی کارفرمایی

عضويت در کمپين اخلاق حرفه ‏ای مهندسی


دوشنبه 9 شهریور 1394


سيد محمدکاظم کاشفي پور دزفولي ريسس انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان خوزستان با بيان اينکه ارتقاي سطح کيفي ساخت و ساز در کشور نيازمند جامعه مهندسي پويا و توانمند و پايبند به اصول اخلاق حرفه ‏ای مهندسی است  با اعلام بيانيه اي به شرح ذيل ،  به  کمپين اخلاق حرفه ‏ای مهندسی پيوست.


متن بيانيه :
از آنجايي که برپايي ديوار اعتماد بين کارفرما و مهندسين ساختمان و ارتقاي سطح کيفي ساخت و ساز در کشور نيازمند جامعه مهندسي پويا و توانمند است ، در اولين گام  رعایت اخلاق و انصاف، درستکاری، مسئولیت پذیری در قبال حرفه و هم صنفی ها، کوشش در جهت تحصیل دانش های به روز و به طور کلی حرکت در راستای توسعه کشور و حفظ محیط زیست و حقوق شهروندی که جزو ارزش های والای اخلاقی هستند ، توسط جامعه مهندسين الزاميست .

در اين راستا اعضاي اين انجمن که با هدف انسجام بخشی وبکارگیری خرد جمعی و کارشناسی در امورفنی و مهندسی  و اصالت بخشی و ساماندهی در امور شغلی و رفاهی مهندسا ن ساختمان تاسيس شده است ، پايبندي به اصول اخلاقي حرفه اي فوق را سر لوحه خود مي دانند و در رعايت آن هم قسم هستند .





هدایتی با سلام به نظر این حقیر گام برداشتن به سوی امور مهندسی حرفه ای بدون رعایت اخلاق مهندسی نوعی نگرش و عملکرد بی منطقی است که موجب بی نظمی وبی منطقی میگردد . و در رشته مهندسی بی منطقی و بی نظمی جایی ندارد . لذا قراردادن اخلاق مهندسی در سر لوحه امور صنفی باعث ایجاد نظم و منطق خواهد شد . من ال.... توفیق
نظر جدید:
(نظر ارسالی پس از تایید شدن توسط مدیر، قابل نمایش می‌شود.)

کلیه حقوق سایت برای انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور طراح و ناظر خوزستان محفوظ می باشد.